Nu är projektet igång! Här kan ni läsa vilka andra som är med i den första omgången av Pocket och prassel (för lyckligtvis tycks En bok om dagen redan nu fundera på fler omgångar!)

Jag har fått reda på vem jag ska överraska och kontaktat denne. Nu väntar jag med stor spänning på om jag blir kontaktad (vi uppmanades att göra det, så att man ska få bekräftat att man har en hemlig bokvän nånstans därute). Det här är så oliiidligt spännande! Jag ser fram emot att läsa alla de övrigas svar på frågorna, men framförallt ser jag fram emot min väns reaktion på de böcker jag skickar. Åååh, jag vill snabbspola tills paketen är skickade, öppnade och omskrivna på bloggen. Fast samtidigt vill jag ju gå och fundera på vad jag ska köpa till personen ifråga, gå och klura, hitta alternativ, värdera dem, förkasta några och till slut bestämma mig.

Hur känns det för er andra? Är det bara jag som är som ett barn inför julafton? 🙂

