Så har det första Pocket och prassel-paketet kommit till mig oxå! Eller ja, det var redan i måndags, men möjligheten att blogga om det kommer först nu.

Paketet innehöll Kafka på stranden av Haruki Murakami, en kaka 70%-ig choklad och en stoooor påse Marianne (den var förmodligen i alldeles vanlig storlek, men det är så länge sen jag har ätit marianne, så för mig var påsen stor 🙂 ) och ett väldigt vackert kort med en hälsning.

Tacktacktack till ”Hemlige Arne” för allitihopat, jag blev jätteglad!! Marianne-godisarna har fått åka med till jobbet som belöning för jobbiga dagar och har fungerat utmärkt 😀

Jag har länge sneglat på Kafka på stranden och blev jättejätteglad för den, lixom för godiset! Började läsa den igår på väg hem från jobbet och tyckte mest att mina pendlingskollegor var jobbiga som ville prata -jag ville ju läsa! Språket och historien tilltalar mig och jag ser verkligen fram emot fortsatt läsning. Bra val, Hemlige Arne 😉

