Tidigare i veckan kom det tredje paketet i Pocket och Prassel. Och vilket paket! Jo Nesbös Fladdermusmannen, en påse med yogurtdoppade cashewnötter och dito bananer och en påse Rooibos Orange! Godiset åt jag upp samma kväll, teet har jag än bara luktat lite på, men Fladdermusmannen började jag på samma kväll.

Du anar inte, Hemlige Arne, hur rätt du prickade med den boken! Jag har pluggat ett halvår i Sydney där boken utspelar sig och jag oohar och aahar när Harry Hole äter middag i Darling Harbor (där jag oxå åt middag ofta -och herregud vilken glassbar som fanns där!) och vistas på andra ställen där jag oxå har varit. Sydney ger mig en alldeles speciell känsla i magen, lite sådär ljust turkos och ljummen, och samma känsla återkommer när jag läser om Holes vistelse där. Oxå bortsett från detta verkar den vara riktigt bra 😉

Jag har verkligen uppskattat de här tre paketen och det är en alldels underbart lyxig känsla att veta att någon sätter ihop de här paketen speciellt för mig. Och att jag får dem sådär baraföratt.

Tack för allt du har gett mig, Hemlige Arne. (det här låter ju som värsta avskedet…inte riktigt tänkt så…) Jag har lixom hoppat omkring här hemma varje gång jag har fått ett paket och bara varit så himla glad! Jag är jättenyfiken på vem du är, så vill du tala om det, så gör gärna det. Och vill du vara anonym, så är det förstås lika okej!

