Min hemlige bokvän hade skickat mig ett STORT paket! Det låg och väntade på mig i fredags när jag kom hem och hade vi inte haft brevlåda hade det inte gått ner där!

Och paketet innehöll MYCKET. Ett riktigt lyxpaket. Det innehöll Jakaranda av Tamara McKinley (som jag har läst en gång för länge sedan, men som nu ju måste läsas om!), Flickan utan röst av Colleen McCullough (som jag har sneglat på, men aldrig kommit mig för att låna/köpa), två (!!) sorters te (rooibos och Guteblandning) och tre (!!) chokladkakor (70%-iga i olika varianter -mums!). Mycket pocket och Mycket prassel, således! Där låg dessutom ett vackert kort med ett litet meddelande från min hemlige bokvän.

Jag gissade att temat var Australien, att döma av kombinationen te +var böckerna utspelar sig. Och det visade sig att jag hade rätt, ety facit fanns med i paketet! Jag har ju tidigare avslöjat att jag har pluggat i Sydney och Australien kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, så det här var ett riktigt myyspaket 🙂

Tack min bokvän, jag ser fram emot att läsa framförallt McCulloughs bok, dricka te och äta choklad nu när det börjar bli dags för höstmys!

