Vad tror ni om en bloggträff i anslutning till Bokmässan? Jag skulle tycka det var kul att se lite ansikten på folk man annars bara ”ser” i text på nätet. Jag kommer att åka dit på lördagen, så jag föreslår förstås den dagen 😉 . Ett förslag är att vi ses i anslutning till att mässan stänger, någonstans i närheten av den alt. någonstans centralt eller dit det är lätt att transportera sig.

Jag tänker mig en avslappnat ställe att vila fötterna på ett slag och blajja. Ett kvällsöppet schysst fik? Något bra ställe med fullständiga rättigheter? Jag har inte varit i götet mer än en handfull gånger och känner således inte till stan, så förslag på lokal behövs alltså för genomförandet.

Några deltagare från Skriva.net samlades förra året på Gyllene Prag, men de tycks träffas på torsdagen eller fredagen.

Sista möjligheten för mig att ta mig till min ände av landet går 18.42 från tågstationen på lördagen, så jag föreslår dessutom att träffas ganska direkt i anslutning till mässan 😉

Är ni intresserade? Och var skulle vi isf ses?

