Maria på Arianrhod är nyfiken på hur våra bokhyllor ser ut. Bokhororna har ju i perioder oxå visat detta och nu kände jag mig oxå manad, (och så har jag ju lilla My -wihii 😉 )

Bokhylla Fantastiskheten och jag får (nästan) plats med skönlitteratur i (endast) två Billysar. Mina kärlekar bor i den till vänster i bild. På de två översta hyllplanen bor pocket, sedan följer en hylla med inbundet, därefter en hylla med storpocket och vanlig pocket, två hyllplan med olästa böcker (!) och på den nedersta hyllan bor kartböcker, konstlexikon, ljudböcker och lite annat.

Mina fackböcker bor mestadels i en hylla i arbetsrummet, om det inte känns som att de borde bo här i vardagsrummet.

(Sen har jag iofs en hög olästa böcker i nattduksbordet, en i fönstret i arbetsrummet, någon bibblobok i köket, ett par i någon fåtölj…)

