Den här gången var min Pocketvän Häxan ute i god tid, redan igår (alltså den 1 oktober) fann jag ett paket i min brevlåda! Glädjen är så stor! Den här gången innehöll paketet följande:

PoP andra paketet *En halv gul sol av Chimamanda Ngoziadiche (igen prickar hon rätt i min boksmak, Häxan. Så rätt att jag har läst den här boken oxå 😉 )
*KRAV-märkt chokladfylld mint från Skåne (fantastiskt god!!)
*Två sorters Dilmah-te: grönt mint-te (en smak som jag älskar!) och Ginger Spice tea (en smak jag aldrig har testat)

*Torkade trattkantareller och ett recept på Guldvaskarpanna (ska omgående testas!)

*och en ansiktsmask Soothing Sensitive Wrap från Organic 7th Heaven med kamomille och honung (låter helt underbart).

Igen har du prickat så rätt, så rätt Häxan! Tack tack tack tack tack!!

