Häxan, som jag har fått mina paket av, förvarnade att det sista paketet skulle bli försenat, då hon var på resande fot. Hon lovade dock att det skulle vara värt att vänta på. Här i veckan damp det ner och att det var värt att vänta på! Det innehöll

Jag fick dessutom med en bild av ”min” Häxa (som jag inte lägger ut här, eftersom jag inte vet om hon vill det).

Tusen tack! Böckerna har jag inte läst och det är sådana som jag inte skulle ha valt att köpa själv. Nu när jag har dem, så är jag desto nyfiknare på dess innehåll. Har du läst dem? Vad tycker du om dem? Jag har smakat Siljansblandningen och en del av chokladen och de är helt fantastiska! Jag ÄLSKAR choklad och du har bjudit mig på något av det godaste jag har ätit i chokladväg, någonsin!

Och efter att ha surfat runt en stund bland deltagarlistan till PoP3.0, så hittade jag min Häxa på Denna dag, ett liv! 🙂 Tusen tusen tack för de paket du har skickat mig här under hösten! Du har verkligen förgyllt min vardag!

